IBXL

dIn BruXelLes

Lectie de vanzari marca PisiGaraj

Sunt pasionat de tehnici de vanzari. Mai peste tot pe unde te uiti se petrece o vanzare si ar fi bine ca tu sa fii cel ce castiga. Cand zic vanzare vorbesc de : promovarea unui eveniment, promovarea unui serviciu, cresterea rulajului, castigarea de clienti, vizitatori etc.
Tocmai am fost martorul unei tehnici de vanzare extrem de abile. Sursa: PC Garage

Ieri am primit un mail de la ei, nici nu mai stiu ce scria (ceva ca am fost acceptat intr-un club de clienti), am zis Spam si la revedere.

Azi primesc un mail de scuze pentru mailul de ieri, prin care se spunea ca a fost o eroare in sistem si ca clubul de clienti de care ziceau e inexistent. In final, imi ofera un voucher de 10 lei pentru orice cumparatura PC Garage.

Mersi ma baietii, beneficiarul voucherului generos va fi sora-mea, ca voia sa isi ia un mouse nou.

Dar eu am castigat mai mult: uite dom’ne cum se fac vanzarile. Vouchere de scuze. Functioneaza? Suma de 10 lei nu e determinanta poate, dar in situatia de alegeri abundente cu care ne confruntam sunt micile gesturi care conteaza. Eu cred ca functioneaza si daca stateai in balanta de unde sa iti iei un cd cu antivirus, baietii de la PC Garage te ajuta sa te hotarasti.

Ca dorinta de final, mentionez ca mi-ar placea sa primesc pe viitor astefel de spamuri de la Brussels Airlines, GoDaddy.com (ba nu, ca astia oricum au tot timpul oferte), Amazon si RATB(xl).

Single Post Navigation

3 thoughts on “Lectie de vanzari marca PisiGaraj

  1. noshoch on said:

    E ok ce zici, dar în final de cele mai multe ori te laşi ghidat de preţ şi de experienţele anterioare. Chiar acum câteva zile ma uitam ca Emag-ul a mai lăsat la preţ faţă de ei.

    Oricum ştiu că tot ei aveau sau poate chiar mai au, un sistem de reduceri pentru clienţii fideli.. cu discount-uri chiar generoase.

  2. Brutus on said:

    Parerea mea: Faptul ca revin a doua zi si zic ca “eroare in sistem” si ca acel club NU exista, nu numai ca isi recunosc statutul de spamuitori, dar si de firma neserioasa, unde nu se tine cont de privacy-ul datelor personale (in cazu in care tu cu mana ta le-ai dat adresa, dar s-ar putea sa fie “imprumutat” de undeva, cum se face in ro).

    Da, te-au castigat cu un nimic de 10 lei, ti-au castigat macar atentia, dar calea pe care au facut-o a fost gresita. Mai bine iti dadeau direct al doilea mail si iti ziceau ca “la o tragere la sorti bla bla bla” ai iesit castigatorul unui voucher de 10 lei. Sincer, era mai bine. Faza cu spamu si apoi mailu de scuze este dovada clara ca o sa mai fii spamuit muuulta vreme fara sa primesti ceva in schimb 😀 Nu cred ca isi permit ca la fiecare spam sa ofere vouchere. Nimeni pe lumea asta nu isi permite lucru asta!

    Asta nu e nici marketing, nici vanzare. Intr-o lume care functioneaza sanatos, in care clientul si furnizorul de servicii/produse se respecta reciproc, POMENILE astea, de genul asta, nu isi au locul.

    • Cristi on said:

      Eu am invatat, din tot soiul de experiente, ca stilul de evenimente “PS: Free food and drinks” atrag multi clienti, indiferent ca se numesc cu -escu sau cu -onson

Leave a reply to Brutus Cancel reply