IBXL

dIn BruXelLes

Aer de vara

Trec repede saptamanile in ultimul timp. Si observ ca trec asa repede ca acum ieri purtam geaca de iarna si azi-maine intram in vara, iar eu apuc sa chiar ies din casa in tricou, gest exotic pentru Belgia. Observ ca lumea merge pe principiul sanatos: “bucura-te azi din plin de soare ca maine iar sunt 4 grade”. Si pline-s terasele, si umerii devin mai goi, si ieri in fata mea la masa de langa, aveam un decolteu (Iulia era un pic mai incolo) care cu greu imi permitea sa fiu atent la conversatii.
E vara dom’ne, se deschid terasele si am aflat ca aproape de centru e o cladire, centru cultural, cu terasa in aer liber la ultimul etaj. Un soi de “La motoare” pe care sunt curios sa il descopar.
Maine vom participa la un targ medieval (o sa urmeze, deci, poze) si o sa mergem la o petrecere cu colegii de grupa de franceza ai Iuliei. Pasiunea mea pentru limba spaniola o sa fie puternic alimentata, ca gazda e un ecuadorian si ceilalti oameni au vorbit spaniola la nastere. Esmeralda, hir ai cam!

Single Post Navigation

6 thoughts on “Aer de vara

  1. noshoch on said:

    Mare adevăr grăieşti… acum câteva zile era foarte cald, iar săptămâna asta am scos iar din hainele groase.
    Cantemir chiar a început să calculeze câte luni de căldură mai avem .. se pare ca l-a cam traumatizat iarna asta :)).
    Eu mă pregătesc de o excursie la Vatra-Dornei, deci chiar trebuie să scot din garderoba de iarnă :D, am înţeles că ploua şi e foarte frig acum.

    În schimb statul dimineaţa ca puiul de găină la soare este PRICELESS( din păcate azi nu am avut soare).

    • Brutus on said:

      Cand mergi la Vatra Dornei? si de ce? E vacanta? Mai mergi si la vara in concediu daca mergi acum? Si cu Cantemir? Sper ca nu, ca daca ii santier pe acolo, il chinui pe saracu…

      hmm cam multe intrebari… vb in private 😀

  2. raluca on said:

    wow, participati la targul medieval? where is it? venim si noi. 😀

    • Cristi on said:

      Am tot vazut anunturi pe la noi prin intersectie 🙂 Nu stiu exact unde e, prin Etterbeek, tre sa gasim pe net vreo informatie. Ne vedem diseara sau maine !

  3. Brutus on said:

    Si aici am patit la fel, de la geaca la tricou, nu intr-o zi, in cateva ore 😀 Iar orasul s-a transformat in statiune din nou, plus ca ziua se mareste… de vis! 🙂

    Am citit zilele trecute intr-un ziar suedez definitia verii conform meterorologilor din Suedia:

    “daca 5 zile la rand, temperatura in timpul zilei sare de 10 grade!!!!!, atunci e vara”

    Am murit de ras :))))) Inseamna ca au fost ani in buc cand si in ianuarie venea vara, si ce sa mai zic de vara cu 42 gr la unirii in intersectie 😀

    Dupa o vara aici si inca una abia inceputa, nu pot sa zic decat ca iubesc vara de aici 🙂

    P.S. vezi ca se poate??!!!! Ai scris despre ce faceti, de faptul ca ati iesit la terasa si ca o sa mereti la petrecere… eu din astea vreau sa citesc, sau ma rog, si din astea!!! POZE vreau, please 😀

Leave a Reply

