IBXL

dIn BruXelLes

Retea sociala sau adunatura? – cronica de site

Citeam pe un site de new media romanesc despre cel mai mare site de socializare romanesc: tpu.ro.
Este un site de intrebari si raspunsuri, o idee ingenioasa pentru a avea multi “clienti”: toata lumea are intrebari si multora le place sa dea raspunsuri. M-am inscris, dorind sa vad cum e… M-am trezit punand o intrebare, bineinteles, pentru a promova situl cumasina. Nu mai stiu ce am intrebat, ceva gen: Voi ati face autostop pe Internet? Am primit 3 raspunsuri. Unu: ce e ala autostop pe Internet, doi: ceva tot ca primul, trei: nu.
Ok, poate intrebarea mea a fost stupida. Insa prin comparatie, cred ca sunt obiectiv cand zic ca: ntz-ntz.
Majoritatea intrebarilor de pe site sunt pe teme vaste:
muzica : am auzit la radio zu la pranz o melodie despre “mi amor por favor ” dar nu stiu cum ii zice
scoala: am de facut un referat despre divizarea celulelor, cine ma ajuta, ca nu gasesc nimic pe net
…iar unele de-a dreptul decente, dar debile. Si aici citez “Va implor da.ti.mi si mie exemple de nume de melodii pentru o fata indragostita de un barbat mai mare ca ea:-”

Dupa parerea mea, acest site, creat intr-o idee pe care eu o consider foarte buna, a luat-o evident pe niste carari un pic dubioase… Genereaza vizitatori, dar nu se intrevede nicidecum valoarea adaugata. Adica si Facebooku are o gramada de ineptii, dar ideea din inceput si efectele pe termen lung sunt laudabile. E diferenta intre retea sociala si adunatura. Insa, dom’ne e corect: clientul nostru – stapanul nostru. De aceea OTV e inca televiziune si CanCan e cel mai citit ziar romanesc.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Retea sociala sau adunatura? – cronica de site

  1. gabryel on said:

    eu am cont pe acest site TPU dar sunt foarte dezamagit de acest site, am postat cateva intrebari normale la care am primit 5-9 raspunsuri iar cand postez o intrebare in legatura cu manelele sau anti rock-eri sa vezi atunci cate raspunsuri primesc chiar foarte multe si imi place cum sar toti rock-erii de pe site pe mine si ma critica , ca vezi Domne daca asculti manele esti incult si ca e bine sa asculti rock ca ai ce invata din piesele alea, oare ce inveti ? aaa cum sa te droghezi si cum sa iti tai venele. Dupa parerea mea pe acel site TPU sunt numai tocilari si rockeri frustrati si drogati.

    • Cristi on said:

      Gabriel, nu iti impartasesc gusturile muzicale, dar nici nu te critic pentru ele. Eu cred mai degraba ca e un site pentru maxim 16 ani. Ultima intrebare “de pomina” era despre dragostea neimpartasita a unei eleve pentru proful ei de religie. Intrebarea era: ce sa fac?

Leave a Reply

