IBXL

dIn BruXelLes

Despre ce conteaza de fapt

Conversatie in tramvai – o doamna grasa, la 50 de ani o intalneste pe alta…:
– Buna ziua, sunteti doamna A….
– A da, buna ziua, dvs sunteti mama lui … si … (si zice numele copiilor)
– O, de mult nu ne-am vazut…
… doamna grasa fusese profesoara copiilor…
– E, ce fac copiii, sunt casatoriti?
– Fata da, baiatul nu…
– Aha, dar muncesc?
– Da, au amandoi servicii..
– A, foarte bine, zice profesoara, e foarte greu sa gasesti de munca in ziua de azi… Oricum, sa stiti ca am amintiri foarte placute de la copiii dvs…
… si conversatia continua, pana cand profesoara se da jos din tramavai… Conversatia a fost destul de galagioasa cat sa ma faca sa imi scot castile din urechi. Si am zambit, mi s-a parut un episod mai degraba de la tara decat unu de capitala. M-a induiosat asa, un pic, pe margini… Parca eram in Fagaras, numa acolo te intalnesti cu fosti profi…

Si apoi ma gandeam. Ia uite dom’ne ce zic oamenii astia maturii, ca se pune:
Intrebarea 1: esti casatorit?
Intrebarea 2: ai serviciu?

Nu comentez importanta faptelor astora doua. Am inteles ca si la intalnirea de 10 ani cam tot asa se incepe, in plus vii si cu copiii, nu?

Imi doresc numa sa stiu, in cata vreme profii vor intreba parintii pe strada:
– A, si fiul dumneavoastra, am auzit ca e singur/lesbiana/budist si bine, bravo lui!… si am auzit ca nu e angajat, ci ca lucreaza pentru el: foarte bine, asta e viitorul!

Si desi sunt detinatorul fericit al unei relatii in 2, ma intreb pe cand parerea generala o sa fie ca 1 > 2 si 1+1 = 3.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Despre ce conteaza de fapt

  1. franck on said:

    Aprobez….!!!
    As adauga si ca de cand omul exista, omul trebuie sa intra intr-o forma (en français “entrer dans un moule”, nu stiu daca se traduce asa cum am zis) si daca nu intra, ori fortam sa intra, ori il lasam pe o parte.
    Nu sunt pesimist de obicei, dar nu cred ca intr-o zi nu va mai exista mentalitatea asta in nici un om

  2. Cristi on said:

    Stiu ce zici, e tendinta de a face parte din categorii…

Leave a Reply

