IBXL

dIn BruXelLes

In Olanda de 1 Mai

Saptamana trecuta a trecut (pleonasm?) fara sa imi dau seama. Am avut-o pe Ioana la noi si am profitat de soare (ala de dupa ora 6 seara) si de terasa noastra in aer liber care da spre niste pasari extrem de galagioase si copaci infloriti.
A trecut 1 Mai si pe la noi, doar ca noi l-am luat la pachet si l-am petrecut in Olanda, dar cu o plimbare sanatoasa, talpile ni-s martore. I-am vizitat in Utrecht pe Ioana si Dan, (inc-o data multam de gazduire) si impreuna cu Raluca si Bogdan (prieteni din Bruxelles, ii vedeti prin poze) am revazut Amsterdamul dupa exact un an de cand am fost prima data.
Adica ceva de genul asta:
Acum un an:

si acum doua zile:

Ii frumoasa Olanda, dom’ne, nu stiu ce are in plus, dar e un pic mai aranjata decat Belgia… eu asa o vad.
Cum sambata a fost zi buna, am profitat de un Amsterdam plin de lume, cu multe flori peste tot si pitoresc, de n-am avut baterie la aparat.

Va invit la poze.

Single Post Navigation

8 thoughts on “In Olanda de 1 Mai

  1. Brutus on said:

    Devine o traditie? 1 mai = Olanda? 🙂 Oricum, faina plimbare. Ioana nu are oare un training si pe aici? 😀

    Mare diferenta nu prea e intre prima poza si a doua… Iulia s-a mentinut, tu in schimb, in a doua poza ai ceva pe barbie si parca esti mai “obosit”… nu stiu, trebe sa te vad ca mi se pare ca nu mai esti cum te-am lasat 🙂

    • Cristi on said:

      Nu vreau sa fie traditie, desi imi place sa vad Olanda. Tura asta doar s-a nimerit asa pentru ca am mers cu Ioana inspre incolo 🙂
      Eu am intr-adevar ceva pe barbie: un obstacol la barbierit 🙂 … si greu de intretinut simetric.

  2. Dana Mili on said:

    Frumosi sunteti, mi-e dor de voi(mai ales de aia mica) sa ramaneti asa si peste 50 de ani…apropo La multi ani de 25 aprilie…ati implinit un anisor!!!!!

  3. teodora on said:

    Nu v-ati schimbat deloc!! cu exceptia “obstacolului” la barbierit 🙂 La multi ani fericiti si din partea noastra!

  4. mar on said:

    sper ca data viitoare cand veniti sa vizitati olanda sa fiu si eu pe acolo. :)))

Leave a Reply

