IBXL

dIn BruXelLes

Prieteni

Stim cu totii, cred, o groaza de cuvinte normale devenite vulgaritati prin uzul frecvent si abuziv in contexte obscene. Prieteni e pe cale sa devina unul din ele, cuvant sacru ca semnificatie si tocmai pe cale sa fie violat de una-doua retele sociale…

De curand am vazut un episod din SouthPark care pune punctul si pe i-urile din cuvantul prieteni. Citez “-Stan, vrei sa fii prieten cu mine pe Facebook? -Tata, lasa-ma ca eu nu intru pe Facebook. – Bineee… Da nici cu bunica nu vrei sa fii prieten, ca ti-a comentat ceva pe zid…” Asta e pentru cunoscatori…

Apoi, tot legat, bizar, de Facebook (uite cum reuseste sa ne smulga atentia), imi povestea un coleg de un mare scandal in care e implicat fotbalistul international Ribery. Cica s-a culcat cu o prostituata (nu-i grav, se sanctioneaza cu amenda) minora (grav, amenda scumpa si inchisoare). El saracu stia ca taie factura la sfarsit, dar nu stia ca e minora. Dar pe de alta parte, si aici fac legatura cu subiectul, tipa e pe … Facebook. E o pitipoanca-bunaciune de, mai nou, 18 ani care ieri avea 8 prieteni pe Facebook si azi are 1661 (joi, 22 aprilie, la ora 10 dimineata).

Dupa cum bine zicea un poet-stomatolog-cantautor in viata:

“Cand ai bani si ai de toate,
Ai prieteni zi si noapte
Cand esti singur si sarac
Toata lumea te-a uitat.”

Dragi feisbucari, va urez, totusi, si prieteni fizici!

Single Post Navigation

5 thoughts on “Prieteni

  1. Ioana on said:

    da nici eu nu situ care e faza cu facebook.da ma face sa ma uit in fiece zi.am si uitat de blog :-?? si apoi am vazut si io lume cu 300 de prieteni sau mai multi naa…eu stiu?! poate e lumea prietenoasa precum e mtvul un post de muzica.
    anyway un link gasit de pe facebook: http://www.makeuseof.com/tech-fun/9-annoying-user-types-on-facebook/
    de’abia astept sa va vad sapt urm 🙂

    • Brutus on said:

      Eu am unii care au 700 si mai mult si adauga in fiecare zi 🙂 Fizic nu ai cum sa intalnesti atatia oameni, mai ales daca esti o mama tanara cu un bebe de 6 luni 😀 Unii nu “se imprietenesc” cu prieteni reali, sau cunostinte din trecut cu care mai vrei sa iei legatura, ci cu oricine pica din jocurile alea cretine sau mai stiu eu ce…

      Vreau si io sa va vad sapt viitoare… pe toti.

  2. Cristi on said:

    Grozav linku! Insumeaza foarte bine ce se intampla in ograda facebook. Astept si eu sa ne vedem!

  3. teodora on said:

    Hello! episodul de care amintesti din SouthPark este foarte tare..am ras cu lacrimi..”Stan, poke your Grandma! ” :)) In alta ordine de idei, chiar sunt oameni care au ajuns sa traiasca mai intens virtual, in loc sa vada Facebook-ul doar ca pe un mod de a tine legatura cu prietenii aflati departe..

Leave a Reply

