IBXL

dIn BruXelLes

Stirile de ieri

Azi am avut treaba la doctorul de familie. Stand in sala de asteptare am gasit o revista (gen TV Satelit etc) care avea si programul TV. Ma uit de cand era: martie… OK… Am luat-o la rasfoit… arata foarte frunzarita. Citind prin ea, erau prezentati castigatorii premiilor Cesar… Niste filme cam vechi dupa parerea mea pentru o decernare de premii ce are loc in fiecare an. Apoi Michael Jackson era criticat aspru ca a venit cu copilul adoptiv imbracat naspa la niste premii de muzica si am zis uoooou, astia or fac retrospectiva, ori ceva nu-i bine… Era ca si cum citeam un ziar in zona crepusculara, un ziar de acum doi ani.
Am ajuns de m-am uitat din nou pe coperta si intr-adevar, revista era din Martie 2009.

Single Post Navigation

Leave a Reply

