IBXL

dIn BruXelLes

O zi in Koln

Germania este o tara despre care nu am nicio parere. Nu aveam multe legaturi cu ea, in afara de niste amintiri placute gustative, legate de ciocolata buna cu lapte cu ambalaj mov, margarina Rama (in vremea cand in Ro margarina high-class era Linco) si ursuleti Haribo, toate de la matusa care “primea” din Germania.
Am ajuns deci in Koln pentru o zi. Cu ocazia ca am optat pentru intoarcerea din Romania pentru un drum Sibiu – Koln, si mai apoi un tegeveu spre Bruxelles. Asta ne-a permis sa ne dam turisti o zi in orasul apei de Cologne. (In franceza si engleza Koln e Cologne si e, intr-adevar, orasul de origine al conceptului de apa de colonie).
Orasul ne-a surprins placut, e foarte primitor cu vizitatorul de o zi. Ne-am invartit doar prin centrul vechi, care e imediat langa gara si langa Dom (punctul de atractie, aparent, care personal mi-a rupt mai putine poze decat ansamblul de case colorate de langa râu).
De la aeroport la gara faci 13 minute si 2 euro jumate, apoi din gara iesi direct la Dom, care e exact in centrul vechi si langa râu. Practic, dom’ne, in stil nemtesc.
Poze aici.

Single Post Navigation

2 thoughts on “O zi in Koln

  1. Brutus on said:

    Eu vad Germania ca pe o fata timida (ca sa nu zic altfel 😛 ), pe care trebe tu sa o descoperi… si dupa ce ai descoperit-o te suprinde foarte placut. Aceeasi senzatia am avut si eu cu Leipzig-ul care e unul dintre orasele mele preferate.

Leave a Reply

