IBXL

dIn BruXelLes

Recomandare romaneasca : turismul la bulgari

Nemergand niciodata in Bulgaria aveam o mare dilema (cuvantul asta ma urmareste) in legatura cu puhoiul de turisti romani care merg in tara de sub Dunare. Anul trecut, un coleg voia sa viziteze Romania si m-a intrebat ce si cum. Bineinteles i-am sugerat orasele din Transilvania, muntii etc. El voia la mare. Ok, cu un entuziasm mai temperat i-am zis de Vama, Costinesti, dar cunoscandu-l, stiam ca e mai degraba pentru Mamaia. Buun… M-a rugat sa ma uit impreuna cu el pentru o vila cu piscina de inchiriat pentru el si familia lui cu care urma sa vina din Franta. Dupa o jumate de zi pe Google, mi-am dat seama ca noi nu avem asa ceva. (sau eu nu le-am gasit usor, ca sa fiu corect)
Avem hoteluri cu piscina.
Avem pensiuni.
Dar nu si combinatia dintre cele doua.
E vreun crocodil imobiliar care citeste aici?

M-am trezit deci zicandu-i intr-o doara: “Auzi, prietenii mei merg in Bulgaria la mare, eu n-am fost da’ pare-se ca e foarte fain, ieftin si de calitate…”

Intre timp, am dat de oameni care au chiar explicatia turismului bulgar de succes.

A, si apropo, colegul o sa mearga la anul in Spania.

Single Post Navigation

Leave a Reply

