IBXL

dIn BruXelLes

N-am timp

Ne aflam cu totii intr-o cursa contra timp. Dar eu chiar gafai.
Colac peste pupaza, tocmai am citit un articol despre Downshifting despre Aurora Liiceanu, care e traducerea in engleza pentru “Las-o mai moale”.
In fiecare zi descopar articole interesante in RSSurile la care sunt abonat, iar azi am dat de o postare de pe un blog pe care voiam sa il iau din scoarta in scoarta dar nu am timp. Admir din ce in ce mai mult “blogosfera” din Romania, despre care se zice, caragialesc, ca nu exista. Ma refer deopotriva la blogurile informativ-economice (ziceam doua posturi mai la vale ca ma interesez de articolele cu frecventa ridicata de %) si la blogurile cu continut “parerea mea amuzanta”. Aplaud si sper sa gasesc si mai mult timp pentru asta. Unii scriu foarte bine.
Da, si nici Dilema Veche nu mai apuc s-o citesc…

N-am scris postul asta sa ma plang, ci ca sa arat cat de mult astept ora de vara si saptamana de lucru de 4 zile.

Single Post Navigation

Leave a Reply

