IBXL

dIn BruXelLes

De calitate, made in Romania

Am vazut Amintiri din Epoca de Aur.
Ruleaza in Bruxelles de saptamana trecuta si saptamana asta si e foarte bine cotat in notele criticilor din B24FUN de Bruxelles. In plus, tot in agenda saptamanala, un mare interviu cu patru din realizatorii seriei de scurmetraje, cu Cristi Mungiu ca frontman.
Parerea mea e ca filmul e unul din cele mai grozave din cele romanesti, langa California dreaming. Dar n-am vazut multe din cele noi.
La mai mare!
O sa revin cu un post despre ce mai e popular si romanesc la Bruxelles. O stiti pe Inna? Dar gata, ca nu vreau sa poluez postul despre Amintiri…

Single Post Navigation

4 thoughts on “De calitate, made in Romania

  1. Cristi on said:

    SI fara sa vreau, am mai dat peste o reusita a filmografilor romani: http://rombel.com/stiri-belgia/53575-andi-vasluianu-premiat-la-festivalul-de-film-de-la-mons.html

  2. Brutus on said:

    Inca nu am vazut Amintiri din Epoca de Aur. Si nu as vrea sa-l vad acasa, dar nu prea am sanse sa-l vad in sali de cinema, pe aici…

    • Cristi on said:

      Tocmai, si eu ziceam ca nu am sanse sa il vad in sala, asa ca l-am vazut pe laptop, iar la o sapt dupa, bam apare ditai afisu. Deci casca bine ochii, n-are de ce sa ocoleasca Suedia :p

      • Brutus on said:

        Probabil la voi acolo, ruleaza la cinematografele normale. Aici nu vin astfe de filme, doar daca vin in cadrul unui festival sau la cinemateca, dar nu s-a anuntat nimic, pe net nu am gasit nimic. Eu ma refer la Göteborg. In Stockholm sunt toate sansele sa vina, adus de ICR, care e destul de activ in a promova arta romaneasca, dar NUMAI in Sthlm, din pacate. Si nu imi vine sa bat 400 km sa vad un film 😀

Leave a Reply

