IBXL

dIn BruXelLes

Bruxelles in grup

Motto: “Inca simt ca aseara trebuia sa beau ceai in loc de a patra bere.” Eu

Am avut un weekend plin. Plin de oameni si de soare, si datorita faptului asta, aparatul a iesit bucuros la plimbare impreuna cu Alex, Silvia, Raluca, Marius si Iulia. Ne-am plimbat mult, prin urmare rotitele de umblat ale Iuliei au cedat ieri seara 🙂 Aproape rezistasera la tot weekendul. De-aia recomand turistilor adidasi in loc de cizme. Mai ales cand ies cu mine.

O vizita clasica (dar nu monotona, zic): cu degustare de beri in Delirium, vizitat centrul in sus si in jos, poze la pisacios, mancat la greci (jumate din grup), mancat la portughezi (cealalta jumatate), mancat Gauffre (apreciate pan la extaz), vizita la barul-bordel, unde am aflat de la patron ca “parlamentarii romani lucreaza 16 ore pe zi”, vizita la piata de duminica de la Gare de Midi, unde m-am bagat miseleste in fata cozii de 100 de persoane, pentru cinci clatite si cinci ceaiuri (Raluca, inca sustin ca trebuia sa inchizi ochii si sa gusti totusi :)) ).

Si Doamne ce repede a trecut… Prea repede. De-aia, tura viitoare, mai pe indelete + Bruges.

Poze, aici, in ordinea inversa cronologic (cre ca e un efect picasa de pe Win 7)

Single Post Navigation

6 thoughts on “Bruxelles in grup

  1. Brutus on said:

    Faina vreme si faini copii. Observ ca au avut acelasi tur ca si noi 😀

    Marius a fost “fotomodela” in excursia asta? Unde erau ceilalti cand poza el asa, cu atata pasiune? :)))

    Tu, grasun, te faci hipiot? Nu cred ca te-ai mai tuns de 6 luni, sau ai slabit asa mult incat pare ca ai mai mult par 😛 Iulia s-a vopsit cumva?

    Cu ce aparat si cine a facut pozele? Sunt multe miscate, arse, intunecate. M-ai obisnuit cu altfel de poze… Alea cu soare au iesit bine.

    Daca mai am intrebari, revin 😀

    • Cristi on said:

      Da, tre sa ma tund 🙂
      Cum am fost multi ne-am mai si impartit in grupuri la un moment dat, si de-aia apare Marius intr-o serie de poze, ca am fost sa ii facem un tur exclusiv 🙂
      Si ca sa epuizez intrebarile, pozele le-am facut cu aparatul nostru, numai ca nu peste tot erau conditii de fotografiat…

  2. Anca on said:

    Foarte frumoase pozele!
    Sper sa ajungem si noi in vizita cat de curand.
    Dar cred k o sa ne vizitati voi inainte ca am auzit k veniti de Paste, asa e?

  3. teodora on said:

    aaa..n-am mai vb demult..dar ma bucur ca veniti pe sibiu, sper sa ne vedem 🙂

Leave a Reply

