IBXL

dIn BruXelLes

Sforaitor de plictisitor: Marius Vintila

Am citit de vo 2 minute pe un blog, cum sa iti faci trafic repede pe blog. Si regula de aur era sa critici/injuri personaje publice. Nu caut trafic pe blog -nu asta e scopul-, dar ia sa fac o incercare…
Iubesc Radio Guerrilla, cine ma cunoaste, stie asta. Insa o pata de ketchup pe camasa alba, o uscatura in aceasta padure verde, un lighean de apa rece dupa ce iesi din sauna… e Marius Vintila. In perioada mea de fertilitate intelectuala (dimineata) cand ma simt bine si in forma, ascult Guerrilla si incepe tipul asta sa abereze, cu multe pauze in exprimare (justificate doar de un incepator), cu clisee rasuflate si tot ceea ce nu inseamna Guerrilla. Si nimeni nu observa de cativa ani buni deja. In afara de cateva forumuri pe care urla lumea in ton cu mine. Oare sefii lui il tin la radio doar pentru ca are experienta?
Hai ca am facut-o. Ia sa vad, am trafic?

PS: Orice parere emisa aici e conforma cu realitatea.

Single Post Navigation

10 thoughts on “Sforaitor de plictisitor: Marius Vintila

  1. noshoch on said:

    Recunosc că nu prea l-am ascultat pe el.
    De obicei îi ascult dimineaţa pe Dobro si Craio , apropo, cel mai tare matinal ever 🙂 şi mai ascult seara după 7, când e Petru(sper să nu greşesc).
    Pe mine Liviu Mihaiu mă enerva, avea o emisiune la prânz, poate o mai are şi acum ..oricum din cauza lui nu pot să ascult la serviciu Guerrilla.

    Astea fiind zise mă declar fan Guerrilla.

    • Cristi on said:

      De acord, matinalul lor e tare (nu il mai ascult de ceva vreme, totusi)… de cand ma trezesc prea tarziu ca sa mai deschid radioul pe calculator 🙂
      Tare mi se pare emisiunea lui Serban Bogdan (de la 5 la 7) – are un stil original si contrat celui pe care il criticam mai sus.

  2. Brutus on said:

    Io nu sunt fan gherila, si mi se pare ca Dobro, Craio si altii care au migrat din pro si-au pierdut demult farmecu pe care il aveau cand au inceput… ce sa mai zic de Mihaiu care e “pa” demult…

    Alta e problema mea… sper ca vizitatorii tai multi sa nu ajunga si pe blogul meu. Io nu vreau trafic mare 😀
    Oricum de la tine mi-au venit multi necunoscuti, dar e ok… momentan 🙂

    Sa ai trafic, deci!

    • Cristi on said:

      Imi cer scuze pentru toti necunscutii care iti intra nepoftiti in sufrageria blogului tau… Eu le-am zis sa sune la usa! :))

  3. preotul lui iuda on said:

    Daca vrei sa atragi vizitatori trebuie sa ai un titlu mai socant; ceva de genul : “Mircea Badea fotografiat facand flotari dezbracat” sau in genul libertatea “Badeo, faci flotari dezbracat ?”

    Cat despre emisiunea lui Vintila, daca nu-ti place poti schimba pana se termina pe CityFM. Eu asa mai fac atunci cand ma satur de gherila :).

    Sau pe radiozu

    • Cristi on said:

      Pai tocmai, ca a atrage vizitatori nu era ceea ce voiam eu sa fac in primul rand. Voiam doar sa imi exprim dezaprobarea fata de performantele lui M.Vintila. Si as putea sa o fac in stilul libertatea, cum zici tu: Vintila, nu ai si tu alta treaba? (naiba nu imi vine cu vulgaritati)

  4. Ei bine, o saltat traficul vre`un pic?:D

  5. Cristi on said:

    Am castigat o batalie: daca dai search pe google “Marius Vintila plictisitor” apare blogu meu… Sper sa ma viziteze Marius Vintila!

Leave a Reply

