IBXL

dIn BruXelLes

D.O.R.

Exista produse care ma entuziasmeaza asa de tare incat nu inteleg de ce nu le foloseste toata lumea. Radio Guerrilla, Ting Tings, ciocolata buna, pisicile, Catavencu, Sambuca. Am descoperit acum vo doua luni Decat O Revista. Un produs foarte bine promovat (eu din Belgia am fost poate la fel de la curent ca cei care asteapta 601 la Universitate) si extrem de bine scris si gandit. Este bineinteles parerea mea subiectiva. Am redescoperit-o azi, cand intr-un status pe facebook, mi-am amintit ca nu citisem decat primele pagini, atunci cand a aparut, ca trebuia sa fug la serviciu.
http://decatorevista.ro/
Este o revista care trebuia sa apara o singura data. Si s-a vrut a fi o revista “facuta ca lumea”, de oameni cu scaun la cap, cu stiloul antrenat si majoritatea bloggeri. Rasfoiti-o si vedeti, e pe net, intr-un format destul de placut cititului. Eu insa o sa imi printez luni PDFul si o sa il tin la toaleta, langa revista de la WizzAir pe care am citit-o deja de 3 ori.
Asta daca voiati ceva proaspat de citit…

PS: desi trebuia sa apara numai o data, datorita reactiilor neasteptate, o sa revina trimestrial. Sa traiasca!

Single Post Navigation

8 thoughts on “D.O.R.

  1. Brutus on said:

    Exista si alte reviste, pe hartie, pe care le poti tine langa tine, la WC 🙂 sau la colectie, cum le tinem noi. Reviste care in ro nu se distribuie (probabil ca nu exista audienta). Mie imi place Monocle, apare de 11 ori pe an si ca sa-ti faci o idee, e un fel de TED, dar pe hartie, ba chiar la unele faze, bate TED-ul de departe. Caut-o si rasfoieste-o, sigur se gaseste in BE. Si mai e una, WIRED care e mai subtire, dar destul de ok si aia, bine scrisa si documentata. Monocle e cam in jur de 10 euro, dar merita ca e ca o carte, iar Wired e mai ieftina, in jur de 8 eur.

    Lecturi placute! 🙂

    • Cristi on said:

      M-am interesat de Monocle si se gaseste in Belgia aproape de serviciul meu, dar in camp. Ma intreb daca nu e un sediu de casuta postala unde se fac doar abonamente… O sa ma intersez, situl lor imi deschide interesul…

  2. Anca on said:

    Si asta e momentul in care toata lumea spune ce reviste are in stoc pentru buda??:))
    Noi suntem cu d-alea subtiri…cosmopolite..nu-ti trebuie concentrare si la revista pe care-o citesti k te concentrezi deja in alta directie 😉

    Pupici:*

    • Brutus on said:

      Aoleu!!!! Tu ai descris mai mult decat trebuia! 🙂 btw, revistele tale nu sunt nici macar relaxante… nu mi-au placut. Mai bine o oferta de la kaufland 😀

      Dar daca tot ai inceput… imi amintesc, cand stateam in bucuresti, ne mutasem biblioteca in baie pe masina de spalat :))))) Aici baia este prea mica 😦

      Mai sunt si altii cu povesti despre baie de impartasit pe acest blog 😀

    • Cristi on said:

      Si eu am citit Cosmo in aceeasi baie. Slaba de tot, dar vorba ta, Anca, macar nu-ti acapareaza concentrarea… A, si revista aia cu Udrea pe coperta ce era? Aia mi-a placut… :))

  3. simona on said:

    La capitolul asta nu ne asemanam :d, noi nu avem nimic de citit in baie si nici nu am avut. Eventual mai ajunge unul din noi, cu chitara :)). In schimb mie imi place sa citesc in cada, problema e ca mi-am stricat foarte multe carti in felul asta si m-am cam lasat de acest sport periculos :P.

  4. mar on said:

    as subscrie si eu la ideea cartilor subacvatice. ar fi mult prea tare.

    In rest, eu n-am publicatii speciale pe care sa le pastrez la baie pentru citit. Daca citesc ceva interesant, iau cartea cu mine.

Leave a Reply

