IBXL

dIn BruXelLes

Delayed – Delayed – Cancelled – Merry XMas

Joi dupa-masa la ora 18 aveam zborul cu BlueAir spre Bucuresti. Cand ajungem in aeroport, suntem anuntati de o intarziere de 3 ore, ca aeroportul e inchis… Intarzierea a ajuns la vo 20 de ore, pt ca in final am plecat pe la ora 13 a doua zi, din cauza aeroportului Zaventem-Bruxelles care a fost paralizat din cauza zapezii.
A doua zi, cu aeroportul deschis si in buna stare de functionare, romanii se uitau cum decoleaza avioane, numai al nostru statea linistit in banca lui…(cica BlueAirul nu are pilot de schimb si deci omu a trebuit sa se odihneasca ca sa respecte normele; tot respectul oricum pentru aterizarea pe zapada de la Buc) In final am decolat si aterizat cu bine. Aterizarea: in Bucuresti-Baneasa o zapada ca in Siberia, de nu aveai niciun reper pe pista, am avut impresia aterizarii intr-un camp… (pentru conditii mult mai putin grave aeroportul din Belgia a fost inchis). Am aplaudat, am facut cruce si de-aici si-a vazut fiecare de treaba lui.
Inca alte adaugiri:
Rasaritul e foarte frumos vazut de pe aeroport.
Restaurantele din zona portilor de imbarcare sunt inchise noaptea (si scumpe in timpul zilei).
Balada Miorita nu e legata de radacinile noastre doar pentru ca alte animale nu erau disponibile… – in situatii de stres, multi de-ai nostri se comporta ca niste ciobani cu persoanele nepotrivite

Single Post Navigation

9 thoughts on “Delayed – Delayed – Cancelled – Merry XMas

  1. Brutus on said:

    Bine ati ajuns copii!! V-am dat si io mesaj dar cred ca erati in aer… ma rog, vorbeam si cu cei din Bucuresti.

    Ati stat in aeroport? Era timp sa ajungeti acasa si sa va intoarceti a doua zi… stiu ca ati mai stat si nu cred ca e placut. Si noi am prins un rasarit fain cand am plecat din Romania.

    Cu ciobanii… no comment 🙂 probabil e un fel de “wellcome home” :)) (nu probabil, asa e)

    Voi si noi sa fim sanatosi 🙂 si Merry Xmas!

  2. Am raspuns la mesaj, nu l-ai primit?
    Nu ne puteam intoarce acasa ca nu mai circula nimic la ora aia si nu stiam la ce ora ne vom imbarca…
    In rest, sa fim sanatosi!

  3. Tb on said:

    Bine ați revenit pe plaiurile natale.

    Mâncate-ar să te mănânce, dacă te mai prind că scrii XMas vin după tine la Ixeles-ul tău și îți dau doo scatoalce să-ți aduci aminte cu ce are sărbătoarea asta legătură. (în nici un caz cu X-files :P).

    În altă ordine de idei, bine ai revenit pe acasă.
    Tb

  4. Dana Mili on said:

    Abia astept sa va vad!!!!

  5. mar on said:

    am super emotii pentru zborul meu de maine!
    cat stati in tara si in special in Bucuresti ma intereseaza ca daca tot nu7 ne-am vazut aici macar poate ne vedem acasa.
    pupice

    • Cica de acum se mai domoleste crivatul.
      In tara stam pana pe 28 dec, dar in Bucuresti prea putin – o sa stam pe la Medias mai tot timpul.
      Pupice si ne vedem ori la tine ori la noi anul viitor!

      • Păi dacă pleci pe 28, dă și tu un semn, să venim măcar la aeroport, să punem zăpadă pe pistă, să mai prelungim vizita voastră pe acasă.
        Tiberiu

  6. mar on said:

    pai, poate ne vedem pe 28 sau 27 inainte sa plecati. oricum, distractie placuta si Sarbatori fericite.

Leave a Reply

