IBXL

dIn BruXelLes

Dansatoare liej

Ce tare!
Ma uit din cand in cand la statisticile oferite de wordpress pt blogu meu. Azi am cascat ochii cat roata cand am vazut ca lumea a ajuns pe blogul meu tastand in Google urmatoarele: “chestionar ciocolata, dansatoare belgia liege, inaugurarea gari guillemins din liege, dansatoare liej”. (pt cine nu citeste frecvent ce scriu, pusesem eu un post in care ma surprindea ca cele mai multe meserii in strainatate de pe siturile romanesti de anunturi sunt cele de dansatoare sau medic). Cum as judeca eu, dpdv marketing pe cei ce au cautat asa ceva:
1. chestionar cioco – respect, ça va, ma simt onorat ca robotu de la google m-a gasit pe mine
2. dansatoare belgia liege – mda, fata sensibila, si mai ales flexibila
3. inaugurarea gari guillemins din liege – mica greseala gramaticala, bagati dom’le un i in plus la gerunziu, dar pt google nu pune probleme, tastezi gari, gaseste si garii
4. dansatoare liej – aici am doua variante, pentru ca liej se scrie de fapt liege: ori fata vrea cu orice pret intr-un oras din belgia in care a auzit de la vecina ei dansatoare ca se castiga bine daca esti atenta cu clientii, ori cine a tastat asta e simplu un cautator de talente pentru reorientare profesionala inspre cea mai veche meserie din cele rusinoase. Uite inca un cuvant care o sa devina tabu: dansatoare… e uimitor cat de porc e creieru uman

Single Post Navigation

One thought on “Dansatoare liej

  1. Franck on said:

    :))
    super tare

Leave a Reply

