IBXL

dIn BruXelLes

Minus unu

Am aflat azi din ziare ca a murit parintele Teofil Paraian.
Era duhovnicul manastirii de la Sambata si era unul din cei mai respectabili oameni bisericesti pe care i-am auzit vorbind. Imi aduc aminte f bine ca eram in clasa a 9a si am fost rugati, toata clasa, sa ramanem peste orele de scoala ca vine un parinte sa vorbeasca la noi la scoala. Cu totii am ramas, desi cu gandul sa plecam la prima pauza… Ora h a venit, in clasa a intrat un preot nevazator, batran, condus la catedra de un alt preot, mai tanar. A inceput sa ne vorbeasca despre credinta, cu o voce extrem de blanda, cu umor si simplitate. Deja gandul de a pleca cat mai repede s-a dus. L-am ascultat cu ochii mari deschisi si cred ca fiecare din noi simtea acelasi lucru: la un moment dat parea ca ne vorbeste fiecaruia, personal, ca un bunic.
Tin minte si acum o povestioara pe care ne-a spus-o: un copil intreaba pe mama lui, de ce trebuie sa zica Tatal Nostru de fiecare data la masa. Iar raspunsul mamei, femeie simpla de la tara: Dar cum sa mananci fara sa zici Tatal Nostru?
Dumnezeu sa-l odihneasca!

Single Post Navigation

Leave a Reply

