IBXL

dIn BruXelLes

Punct net, cu masina

In sfarsit am pus-o pe net… munca mea din ultima luna. I-am schimbat designul de 3 ori, i-am taiat si adaugat functionalitati, iar acum e la un stadiu in care pot scoate capul in lume.
cumasina.net e un site de care v-am vorbit, cu siguranta, daca am stat de vorba in ultimele saptamani.
Ideea mi-a venit de la un site francez de covoiturage, extrem de utilizat de francezi ca alternativa la transportul cu TGV ul, destul de scump pe distante medii sau mari. Este in plus, o metoda mai eleganta, in epoca facebook, la a face autostopul in plina strada. Mi s-a parut ca ideea s-ar plia pe Romania, avem o tara destul de mare si un CFR destul de crappy cat sa merite o asa idee. Daca am avea totusi autostrazi… e, asta nu opreste omul sa nu se suie in masina… In plus, romanul cara… bagaje mari… care de cele mai multe ori nu incap decat intr-un portbagaj.
Da, despre asta e… De acum situl e pe net, intr-o forma cu care ma mandresc, desi am o lista din ce in ce mai lunga cu imbunatatiri de adus.
E un proiect interesant, sa ma ocup si de promovarea lui. Momentan sunt doar un spammer pe forumurile romanilor din Europa (belgienii si olandezii m-au felicitat, francezii chiar m-au vizitat si au pus anunt, iar din partea italienilor si spaniolilor nu stiu inca, doar azi dimineata am pus la ei pe forum). Urmeaza un newsletter pentru studenti si o asociere pe care o am in cap si sper sa iasa pentru a dezvolta si latura nationala…
Da domne, ca in retea se face totul. Momentan am 5 mesaje. Revin pe subiectu asta cand oi avea 100. Prin decembrie asa…
Sa-mi traiasca situl, iar la cititori le urez sa il foloseasca, sa dea click, sa vorbeasca de el, sa il dea la toata lista de mess… Cu multumiri in prealabil din partea mea…
…Cristi Schiopu, webmaster http://www.cumasina.net

Single Post Navigation

5 thoughts on “Punct net, cu masina

  1. Brutus on said:

    Felicitari draga webmastere 🙂

    Pentru mine nu e noutate ca il verific in fiecare zi de cand fac parte din echipa de testeri 🙂

    La cat mai multe anunturi si utilizatori eco!

    • Cristi on said:

      Si multumiri testerilor fara de care munca mea… nu ar fi testata 🙂 Saru-mana, sper ca ai vazut ca remarcile tale pertinente s-au materializat, femeie… si o sa tin in continuare cont de tot ce e constructiv. Hai ti pup!

  2. dana mili on said:

    Vreau sa te felicit pentru site! Ideea e superba si cu siguranta e ceva nou pe piata online! Iti urez mult noroc cu situl si la cat mai multe idei bune!

  3. Felicitări maestre.
    O idee faină.
    Și să crească cât mai mare și țanțoș saitu.

  4. super misto situ. as pune si eu un anunt ca iau un pachet acu de craciun daca e…dar tot timpul depasesc greutatea la bagaj. numai incape si altceva.
    ma intorc pe site…poate gases co solutie ceva 😛

Leave a Reply

