IBXL

dIn BruXelLes

Cand nu te mai distrezi, renunta la ce faci

De foarte multe ori linia dintre reusita si nereusita e foarte foarte fina.
Azi l-am ajutat pe un baiat ce l-am cunoscut aici, roman din Banat, sa isi ia bilet spre casa, dupa doua luni in care nu a reusit sa gaseasca ceva de munca. In plus, mai multe detalii au facut ca el sa se hotarasca sa plece, impreuna cu prietena, inapoi in Romania. Si cu siguranta inapoi va povesti ca Bruxelles-ul e plin de arabi si de mizerie. Si problema e ca nu il pot contrazice.
Dar eu pot sa zic ca aici e bine, ca e un oras frumos si oamenii sunt ca lumea. Si pot sa am la fel de multa dreptate. Pentru ca povestea mea, pana acum cel putin, e reusita.
Subiectivitatea contextelor face sa avem amandoi dreptate. Dar ce imi pare rau e ca si el merita cel putin la fel de mult ca si mine sa reuseasca. E un tip foarte deschis si optimist, l-am cunoscut acum doua luni, la cateva zile dupa ce ajunsese. Si avea sperante mari, minte deschisa si incredere. Iar acum, pentru el, cel mai bine e sa se intoarca. Asta e concluzia lui si sper sa fie spre bine.

M-am apucat de citit (imediat termin) biografia lui Richard Branson, fondatorul companiei Virgin, de un enorm succes mai ales in UK. E un tip excentric cu niste principii originale. Cartea se numeste “Screw it, let’s do it”.
Tipul militeaza pentru originalitate si implicare:
In ceea ce faci, cauta sa te distrezi. Cand nu te mai distrezi, cauta sa vezi daca poti repara asta. Daca nu se poate, nu mai fa lucrul ala. In engleza suna mai bine, dar ideea e universala. Eu mi-am facut-o principiu.

Single Post Navigation

One thought on “Cand nu te mai distrezi, renunta la ce faci

  1. Brutus on said:

    Imi pare rau sa aud de baiatul acela. Stiu ca exista si povesti din astea. Si asa imi mai aduc si eu aminte sa ma bucur si mai tare de ce am… si sa ma simt norocoasa intr-un fel. Ce-i drept, depinde doar de noi sa fructificam sansele si posibilitatile pe care le avem acum.

    Sa stii ca de cand sunt aici chiar ma straduiesc sa ma simt bine si sa fac totul cu placere, indiferent ca spal rufe, fac cumparaturi sau scriu scrisori de intentie in suedeza 🙂 Si merge! Dar aici avem (amandoi) o alta stare si o alta atitudine fata de tot ce e in jur si asta contribuie la “distractia” de a face ceva 😀 Conteaza mediul in care te afli, cine esti, ce faci si pentru ce sau cine faci…

    Have fun! 🙂
    puss

Leave a Reply

