IBXL

dIn BruXelLes

Cricu si Ileana, la Capitala

Si-a mai trecut un weekend plin. Cricu si Ileana, Gent, racleta, Jungle Speed (joc devenit obsesie), Bruges.
Cricu si Ileana
Cu ocazia vizitei pretenilor si (papa)nasilor nostrii, am reusit sa mai bifam o excursie la Bruges (pentru mine a 4-a, pentru Iulia prima data), adica locul unde aduci un turist ca sa il impresionezi in Belgia. Si am prins un timp grozav, o zi de vara tarzie, de-aia de face sa toarca aparatul foto ca un motan care sta la scarpinat.
O treaba ce voiam s-o povestesc, intram noi intr-un fast food, si vanzatoarea ne intreaba: “English, Français, Espanol?”
Noi: “hmm.. English”
Ea: “Russian?”

Poze aici, din Gent si Bruges.

Single Post Navigation

6 thoughts on “Cricu si Ileana, la Capitala

  1. noshoch on said:

    Foarte faine pozele si numai chipuri vesele, se vede ca v-ati distrat bine. Am observat ca la voi a venit toamna, la noi nu au inceput inca sa cada frunzele sau cel putin nu am vazut eu. Azi dau o tura prin parc si o sa fiu mai atenta.

    • Cristi on said:

      A venit toamna, daca acum o luna se intuneca la ora 22:30, acum la 20:00 e noapte 😦 In rest nu se prea simte, doar in Bruges, cum ai vazut, cateva frunze pe ici pe colo.

  2. Cricu on said:

    Frumos, frumos, numai ca din tot maldaru ala de poze, ai ales-o Cricone exact pe aia care imi evidentiaza “ochii” :)))) Sigur mai era una fara “garaj proeminent”.
    Oricum, se stie ca am 70 de kile :))

  3. Cricu on said:

    Asa mai merge. :))

Leave a Reply

