IBXL

dIn BruXelLes

Timpul pretios

Stiti in ce context fost inventat Post It-ul? Un tip de la compania 3M, care descoperise un adeziv special, il punea in practica pentru sedintele companiei. Insa un coleg de munca, Art Fry, s-a gandit sa il industrializeze. Asa zice wikipedia. Contextul a fost de fapt un timp liber oferit de companie in care angajatul putea sa isi puna in aplicare creativitatea, in orice idee/proiect personal, in beneficiul companiei.
Am citit despre asta in Funky Business Forever.
Google-ul o face acordand angajatilor 20 la suta din timpul de lucru pentru a isi dezvolta creativitatea. Asa s-au nascut Gmail, Ad Sense, Orkut si Google News.
Asta, in afacereza, se numeste bootlegging. Si despre asta vorbeste si un tip care explica o idee foarte interesanta: lumea de azi care munceste cu creierul nu mai merge precum magarusul si morcovul. Rezultatele notabile nu mai sunt date de rasplata, ci de libertate, de respect uman si de autonomie.
Ia clatiti-va ochii si mintea aici. Inca un discurs de aplaudat.
E acolo o idee, despre angajatul caruia i se permite sa ignore ideea de “nine to five” si sa vina la serviciu cand vrea, sa stea cat vrea, cu scopul de a isi termina treaba eficient si la timp. VOTEZ! Si o sa fie primul pe lista de cereri catre boss. Va tin la curent… in noiembrie se negociaza.

Advertisements

Single Post Navigation

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: