IBXL

dIn BruXelLes

In Antwerp

Azi am ajuns in Antwerp/Anvers. La 45 de minute de Bruxelles cu trenul, capitala flamanda a Belgiei, capitala modei in Belgia, capitala europeana a diamantelor. Deci m-am dus cu asteptari mari, la brat cu mama care m-a vizitat saptamana asta. Nu m-am dus ca sa cumpar diamante sau haine de designer, dar ma gandeam ca lucrul asta atrage dupa el un oras ca un Paris mai mic.
Orasul e viu, am prins si sambata cand dau toti iama in magazine, iar coloana vertebrala a centrului e o artera comerciala cu clasicele H&M, Celio, Zara, C&A etc.
Meir Straat
Ne-am invartit in principal prin centru si am ajuns rapid la râul lor, Schelde. De-a lungul râului ma asteptam la terase, asa, ca pe faleza, dar niet.
Am dat de o nunta pe care am tot urmat-o, ca traseul lor coincidea cu traseul de pe harta noastra. Adica si ei voiau sa aibe poze de unde voiam si noi sa avem. Am dat de vo 3 mirese azi.
Orasul fain, insa cladirea garii m-a impresionat atat de tare cand am ajuns, incat nimic din ce am mai vazut in oras nu m-a mai impresionat.
Aici, cladirea garii:
Antwerp train station
E de vazut totusi, daca iti propui un circuit al oraselor belgiene. Am pus poze pe crihaihui. Insa in capul clasamentului meu ramane Gent.

Single Post Navigation

7 thoughts on “In Antwerp

  1. Brutus on said:

    Apai un suvenir-diamant puteai sa ne aduci de acolo :))))

    De ce erau montate atatea scene prin oras? Era vreun festival sau ceva de sarbatorit?

    Pe Vali nu l-a prea impresionat orasul anul trecut cand a fost in “turneu”. Dar probabil ca dupa 1 luna de hoinarit prin Europa si vazut Olanda, Danemarca, Norvegia, SUEDIA… Antwerp nu prea te da pe spate.

    Anyway, in BE… Bruges rulz!!! :)))))

    • Cristi on said:

      Nu stiu ce erau cu scenele alea. Lampioanele rosii pareau de-alea chinezesti. Orasul nu te impresioneaza, nu ca Bruges in orice caz. Dar nici Bruxellesul nu te impresioneaza poate la inceput, trebuie insa sa il descoperi. Energia e underground, do iu si uat ai min?

  2. noshoch on said:


    Ca tot ti-a placut cladirea garii :).

  3. ultima fotografie este facuta la gara unde o cafea costa 5 euro
    Super orasul l am vizitat de cateva zeci de ori scump dar se merita

  4. Cristi on said:

    @magicwholesale – ai la sectiunea “Aici sunt eu” adresa mea de mail. Nu intru pe mess deci nu-s sanse mari sa ma gasesti acolo. Sunt oricand disponibili la schimb de “pixeli” de calitate 🙂

Leave a Reply

