IBXL

dIn BruXelLes

Dulcele grai englezesc

E timpul pentru o postare mârlaneasca pusa la dispozitie prin amabilitatea lu HI5. Exclusiv pentru cunoscatorii de engleza.
Primesc pe mail (sectiune spam) mesaj de pe hi5: Yoanna Cofeyna wants you in her
Am zis, no, o treaba de genu Enlarge you wee-wee 100% etc
Dar nu, de fapt e o truncare de mesaj (Yoanna Cofeyna wants you in her crew to fight … nu stiu mai ce, pentru ca textul mesajului apare mai jos), ceea ce transforma mesajul dintr-unul obscen, intr-unul de un umor involuntar care m-a facut sa il pun aici.

hi5

Asta imi aduce aminte de o faza din South Park in care un copil balbait incearca sa ii faca declaratie unei fetite, si omului ii iese treaba urmatoare:

“You’re a cunt … a cunt… a continous source of inspiration to me.” Nici asta nu o sa traduc.

Single Post Navigation

5 thoughts on “Dulcele grai englezesc

  1. Și eu tot primesc pe hi5 mesaje din alea și am inceput să dau remove și block la oamenii care îmi tot trimit din alea pentru că e prima aplicație de pâna acum la care nu merge „block application” ca să nu vorbim că nu există filtre anti-spam pe hi5 din moment ce am tot dat „report as spam” si primeam de la aceeași persoană câte 3-5 pe zi… până nu i-am dat remove și block nu s-a potolit.

  2. Brutus on said:

    Cred ca intentionat se trunchiaza asa mesajele… Ca poate unii nu citesc tot mesaju sa vada ca de fapt aia te invita in “her crew” si dau accept mai cu drag 😀

    Urasc si io Hi5 pt spamurile si “invitatiile” astea de la necunoscuti. Am observat cu bucurie ca am scapat de ele de ceva timp…

  3. teodora on said:

    am primit si eu o gramada de astfel de “request”-uri..gen ..cutare wants u in her crew..uneori si de 5-6 ori pe zi. am aflat apoi ca de fapt se trimite de cate ori o persoana joaca chestia aia si nu are bunul simt sa deselecteze optiunea care trimite catre toata lista invitatia…aiurea ..
    cat despre yoanna cofeyna am primit un add friend request mai demult …:)))

    • Cristi on said:

      Oare e cineva cunoscut? :))

      • Brutus on said:

        Daaa :))) O fi vreo prietena veche ascunsa sub numele de cofeyna! Nu esti la surprize suprize, esti pe hi5 😀

        (poate sunt io aia si nu m-ai acceptat!)

Leave a Reply

