IBXL

dIn BruXelLes

Moarte coruptiei

Auzi aici:
Li Peiying, fostul director al societatii care detine aeroportul din Beijing, a fost executat vineri, dupa ce a fost condamnat la moarte pentru coruptie.

Se zice ca din China vine viitoru. Foarte tare domne, de ce nu avem si noi asa legi. Pe corupt cine o sa il planga? Familia. In schimb cine o sa se teama de a face coruptie? TOTI. Radical? Nu, adecvat. Pai daca obiceiul e oriental, de ce aplicam norme occidentale pentru ele?

Single Post Navigation

5 thoughts on “Moarte coruptiei

  1. Dana Mili on said:

    Duna mine orice condamnare la moarte mi se pare cam dusa prea mult la extreme.Un om poate fii pedepsit mai tare fara sa fie omorat…sunt mii de moduri de tortura,de a-l face sa isi regrete toate zilele traite, sa isi plateasca toate datoriile morale si tot raul facut. Dupa parerea mea numai Dumnezeu are drept de viata si de moarte asupra noastra. Intradevar in China, dupa condamnarea asta, o sa fie sigur mai putina coruptie,dar nu accept totusi metoda executiei.

    • Cristi on said:

      De ce sunt eu pentru? Pentru ca traim vremuri care impun metode extreme. Io n-am nimic impotriva oamenilor care fac lucurile bine sau care le fac gresit din greseala. Dar cine inseala in mod constient si abuziv, isi bate joc de restul lumii (un pic in legatura cu faptul ca dreptul asupra vietii il are doar D-zeu) si face extrem de mult rau indirect: vorbesc de joburi ocupate prin nepotism, de bani deturnati care puteau face mult bine daca erau folositi cum trebuie, de doctori care nu isi amintesc ca trebuie sa salveze vieti decat dupa ce a trecut mana pacientului prin buzunar. Si daca eram printul de Brunei inteleg, dar tara noastra dupa ce ca e saraca, o mai si violeaza si fura unii prin toate cotloanele.

  2. Brutus on said:

    Sunt foarte de acord cu Cristi. Mi se pare ca s-a sarit calu cu nesimtirea, demult!!!

    Dar eu as vrea sa fie condamnati nemernicii nostri de altii, nu de institutii ale statului roman, pt ca daca se va instaura chestie asta si la noi, ca unealta juridica, mi-e teama ca vor fi condamnati si altii nevinovati…

    Dar as vrea sa vad macar ca le taie ceva, tot ar fi un inceput. Dar nu, nemernicii, nesimtitii, mitocanii, ciobanii sunt acum pe vreo coasta cu suncile la soare! Mi-e scarba!!! Mi-am adus aminte, iar ma enervez!

  3. Dana Mili on said:

    Daca ar fii sa se aplice pedeapsa cu moartea pentru coruptie si in Romania ar ramane tara cam goala,fara sefi de stat, fara medici, avocati s.a.m.d. Si fie vorba de metode extreme,moartea nu imi pare a fii o metoda extrema.Le-ar fii prea usor, nu ar mai chinui si atunci care e sensul,ca sufera si ei un pic inainte cand sunt constienti ca o sa fie executati si dupaia gata,mor.Nu nu nu! Lasa sa simta si ei singuratatea,umilinta,durerea… asa cum i-au facut ei pe altii sa simta.Sunt un pic mai sadica azi!Am avut o zi buna totusi!

  4. mar on said:

    din pacate solutiile astea extreme tot pe oamenii nu foarte vinovati i-ar afecta mai tare. Ce pe chinez l-a oprit legea ca va fi condamnat la moarte sa fie corupt? Si sunt convinsa ca vor mai fi si alti corupti in china chit ca ii astepta o asemenea pedeapsa!

    Plus ca adevaratii corupti vor gasi mereu o cale de scapare. Cum se intampla si in “Apelul” de Grisham. Cand judecatorul si juratii dau verdictul “gresit” iti cumperi frumos un judecator la Curtea Suprema de justitie si te asiguri ca scapi nevinovat.

    Nu, eu cred ca singura cale sa fie eliminati macar o parte din corupti este sa dea peste alti corupti mai mari. Cam cum a fost cu Basescu si Nastase.

Leave a Reply

