IBXL

dIn BruXelLes

Ochi stralucitori

Azi iar m-am uitat la Ted. Ted.com, situ ala cu oameni fascinanti… E un drog deja si tocmai cred ca am auzit cele mai frumoase principii rostite vreodata.
Succesul e ceva pe care il urmarim cu totii. Si fiecare masoara succesul in proportii si lucruri absolut personale. O idee pe care am retinut-o si o sa imi devina principiu: succesul tau se masoara in cati ochi stralucitori te inconjoara. Ce fac eu ca sa am in jurul meu oameni cu ochi stralucitori?
O alta idee pe care o sa mi-o fac moto si care vorbeste de mediocritate si ce e dedesubtul ei: Sa nu spui niciodata cuvinte care NU ar putea fi ultimele cuvinte spuse vreodata.
De ce povestesc toate astea? Pentru ca poate multi din ce citesc aici nu o sa dea click pe linku de mai jos. Poate citesc la serviciu si acasa deschid (mediocru) televizorul si gata. Ce am vazut insa vreau sa dau mai departe tuturor prietenilor, o bucatica de intelepciune ce ne poate hrani cred ca pe toti:
Uitati aici. Pe mine m-a miscat. Si nu putin.

Single Post Navigation

5 thoughts on “Ochi stralucitori

  1. simona on said:

    Mi-a plăcut foarte mult … să mai pui din astea :).

  2. Cristi on said:

    Promit. Ma bucur ca ti-a placut.

  3. Dana Mili on said:

    De prima data de cand ai spus de TED am urmarit cel putin toate inregistrarile de care vorbeai…dar si mai multe.Tot despre succes vorbea si scriitoare americana Amy Tan (subiectul era de fapt creativitatea, dar atingea la un moment dat si ideea succesului) spunand cat de random este totusi succesul, unele lucruri intamplandu-se chiar din voia sortii, a coincidentei sau a norocului.Astea le-am inteles din exemplul pe care il dadea ea despre cum, cautand pentru o carte pe care urma sa o scrie anumite fapte istorice reale si anumite personaje si cum ca a descoperit tot ce cauta din primele pagini ale primei carti citite.Tuturor ideilor ei ii erau atasate niste slide-uri foarte comice si desi discursul a fost foarte interesant a fost si plin de umor.Frumoasa imbinare!
    Daca mai descoperi ceva te rog share!

    • Cristi on said:

      Citeam o carte despre comunicare in care, daca vrei sa iti expui punctul de vedere succint si eficace trebuie sa ai niste lucruri bine puse la punct. Un discurs trebuie sa aibe definite un public tinta, un carlig, un subiect si o cerinta (ce rezultat vrei sa obtii). Carligul e cel care face pe om sa ridice spranceana si in 99% din cazuri obtii efectul maxim prin umor. Daca il faci pe om sa rada se sparge zidul/gardul/bariera si ii obtii atentia. De-aia, dupa cum zici, toate discursurile mari si cu priza la public, sunt presarate cu umor.
      Pe Ted vad multi britanici si astia au (pe langa fish and chips si o regina bogata) un umor autentic.

  4. Brutus on said:

    No tipu asta chiar stie sa comunice, sa transmita… Mi-a placut. M-a pus un pic pe ganduri, in sensu bun 😀

Leave a Reply

