IBXL

dIn BruXelLes

Antisenzationews

Pentru a ma informa zilnic ma uit pe ziare.com.
O sa schimb cat de curand pentru ca incepe sa devina un soi de libertatea-click-cancan, si cateodata ma simt chiar vinovat ca sporesc numarul clickurilor unui articol ca sa vad ce le poate vomita mintea unor ziaristi. Stiri de genul “gaina cu trei picioare” urmeaza sa ia locul stirilor care informeaza. Imi pare rau de situ asta, ca era chiar curatel.
Ce m-a facut insa sa scriu azi e urmatorul titlu:
Astronautul care a purtat o luna aceiasi chiloti se intoarce pe Pamant
Daca despartim fraza sintatic, propozitia secundara ce tine loc de atribut, “care a purtat o luna aceiasi chiloti” face ca omul sa dea click pe titlu, pentru ca deja “astronautul … se intoarce pe pamant” e o banalitate.
In curand pe stilul pizza cu maioneza si cartofi prajiti cu paine, nici o informatie nu va mai reprezenta un punct de interes daca nu are un punct de senzational. Senzationews. Io ma dezic de asta.
Ce face Mircea Badea nu e stire, ce face Oana Zavoranu nu e stire, ce spun cercetatorii britanici/americani nu mai e o stire, totul e o ciorba in care dam la o parte zeama si cautam friptura.
Sa lasam stirile sa fie stiri, zic. Altfel, un om informat nu mai e un om puternic, ci doar un om derutat.
Sugestii de situri de stiri mai pertinente?

Single Post Navigation

6 thoughts on “Antisenzationews

  1. Valy on said:

    Incearca 9am.ro – nu tin minte sa fi observat stiri de astea pe acolo.

  2. noshoch on said:

    Eu folosesc ziare.ro care difera mult de .com.

  3. Dana Mili on said:

    Si eu mai citesc 9am , dar foarte rar…ma distreza rubrica Incredibil….

  4. Cristi on said:

    M-am uitat pe 9am si pe ziare.ro… Trebuie sa ma obisnuiesc cu interfata…
    Ce imi placea la ziare.com e simplitatea si usurinta cu care citesti titlurile. Iar la siturile astealalate … mai greut.

  5. Valy on said:

    Ce imi place la 9am.ro e ca se prinde automat daca intri de pe mobil si iti simplifica la greu interfata, iti da doar o lista de titluri de stiri. Daca folosesti Firefox cred ca gasesti un addon care sa pacaleasca siteul ca intri de pe mobil (n-am incercat inca).

Leave a Reply

