IBXL

dIn BruXelLes

Noapte de vara

In seara asta, sa tot fie pe la ora 21, ma uit pe fereastra si vad un cer rosu, ca in filmele de dragoste, pe la sfarsit, cand se pupa… Am luat aparatul de manuta si am iesit la o plimbare.
M-am invartit prin centru, plin de lume, plin de viata… In piata centrala, ca pe iarba, tineri multi pe jos, de trebuia sa am grija sa nu calc pe ei. Care cu bere, care cu vodca, care cu cola… E vara, trebe hidratare. Am facut poze faine. Uite aici.
Tot azi mi-a venit o idee: de ce nu exista trepieduri pt aparate foto, amplasate in locurile unde evident te opresti si faci o poza. In piata centrala, poate cel mai flashuit loc din Bruxelles, toata lumea se apleaca, se indoaie, se sprijina, numa numa sa iasa dom’ne poza nemiscata… Eu am locul meu unde pun aparatul (de obicei pe cosuri de gunoi – ca alea sunt drepte si peste tot), iar in piata centrala il pun de-a dreptul pe jos, ca e un unghi fain.

Single Post Navigation

5 thoughts on “Noapte de vara

  1. mamaruta on said:

    Deoarece am fost atentionata, de o persoana foarte draga mie, ca nu scriu pe blog am sa comentez si eu de acum inainte cat pot de des :). In primul rand ma bucur tare mult ca am luat aparatu cand am avut ocazia, ca acum probabil nu as fi dat banii respectivi pe el :D. In al doilea rand ma bucur tare mult ca matzu meu invata sa-l manevreze tot mai bine si asta se vede din poze. Eu cred ca o sa iubesc tare mult lumea din Belgia, si nu ma refer neaparat la belgieni, ca ei sunt relativi scumpi la vedere in marea aia pestrita de oameni. Deja imi plac tare mult, sunt oameni deschisi care isi mai amintesc ca sunt in primul rand oameni si nu robotei meniti sa produca bani. Isi permilt “luxul” de a se bucura de ceea ce mai ofera si exteriorul cutiei.
    Cat de calitatile de narator ale sotului…nu am cuvinte! 🙂

  2. DanaMili on said:

    O surpriza tare placuta sa o vad pe Iulica pe aici…Da, foarte buna investitia cu aparatul, mai ales ca voi ati calatorit si o sa calatoriti mult si aveti ce poza.Pozele sunt superbe, imi place mult aia cu cerul ala violaceu si cu turnul catedralei.Dupa ce se muta si Iulia acolo si va mai asezati si voi la casa voastra de insuratei ce sunteti o sa va facem o vizita cateva zile , sa vedem si noi minunatiile alea de locuri de pe acolo.

    • Cristi on said:

      Clar e de vazut una si alta pe aici. Dar sugerez primavara tarzie si vara pentru vizitat… E cel mai fain timp si mult zumzet de oameni…

      • Brutus on said:

        Io zic totusi sa-si rezerve primavara tarzie si vara pentru nord… 😀 La tine e ok si in alte perioade, zic 🙂

        Si Iulia, vezi in dreapta, la “preiteni pe net” mai sunt niste bloguri de “rasfoit”. Te asteptam! 😀

  3. Cristi on said:

    Pai si Belgia unde-i, femeie, in sudul Spaniei? Tocmai, ca sa nu cari geaca si sa iti inghete picioru in bocanci (cum iti amintesti ca-i prin februarie), e un mod mult mai placut de a vedea o tara in care vara e destul de racoroasa, festivaluri in floare si berea rece e mai placuta 🙂
    Eu primesc oaspeti oricand, dar cum Sevilla e ideal de vizitat cand portocalii sunt in floare, io recomand aprilie-mai-iunie pentru Bruxelles.

Leave a Reply

