IBXL

dIn BruXelLes

Plimbare de duminica

Cum rar am vazut padure in interiorul orasului, cred ca merita sa mentionez ca ieri m-am plimbat prin covor de frunze ude, in zgomot doar de pasarele si de pasi… o poezie, ce mai. Nu e ca la munte, dar e cel mai aproape de o salbaticie in care ti-e drag sa te plimbi cand te-ai saturat de esapament si beton. Tot ce descriu eu aici, e intr-o padure, Bois de Cambre, din sudul Bruxellesului, inca in oras, aproape de cartierul lor studentesc.
Ieri am simtit tei, din plin, tei infloriti, un miros de il simteam si in fata portii mele din Fagaras, unde aveam un tei de unde se serveau toti vecinii pentru ceai. Nu-s atat melancolic, doar foarte foarte placut impresionat. Bineinteles, exista ca in toate parcurile si un gazon imens, unde prezenta omului si a masinii de tuns iarba nu deranjeaza, ca e o deschidere f mare si totul e f fain ca si cadru. Tineri pe iarba, copii multi… poate tura viitoare merg si cu paletele de badminton. Poze, aici. In poze apar un coleg de serviciu (Nicolas) si cu prietena (Alina).

Single Post Navigation

One thought on “Plimbare de duminica

  1. Brutus on said:

    Iti inteleg senzatia! 🙂 Ma bucur ca ai si tu un Slottsskogsparken al tau acolo…

    Intentionez sa imi petrec multe ore de studiu in parcul de langa noi, acum ca e mai cald. 😀

Leave a Reply

