IBXL

dIn BruXelLes

Votat 2

Vorbeam saptamanile trecute despre vot si daca e de mers sau nu la vot. Bineinteles, a fost invocata lipsa de optiuni… corect. Ce am descoperit e ca e la fel peste tot. Asta e morala unui episod din South Park, in care copiii trebuie sa voteze pentru mascota scolii intre un sandvis cu caca si o perie de toaleta. Unul din ei alege sa nu voteze si este expulzat din oras, dar primeste o lectie importanta: TOT TIMPUL optiunile tale sunt un sandvis cu caca si o perie de wc, pentru ca sunt singurele elemente care ajung departe in politica 🙂 Original, poate si adevarat. Asta in afara de cazurile in care candidatii sunt Hitler si Maica Tereza. Merita un ochi:
http://www.southparkstudios.com/episodes/103888

Unul din cele mai tari episoade ale serialului (va spune un cunoscator)

Single Post Navigation

9 thoughts on “Votat 2

  1. Brutus on said:

    Adevarata filosofia. Si in cazul nostru, in “real life”, ar trebui sa fim dati afara de pe planeta? Io nu m-as supara sa ma trimita in spatiu daca nu votez 🙂 Bine, sa fie organizata treaba si sa am tot ce-mi trebuie 😀

  2. teodora on said:

    Vote or Die …foarte tare P.Diddy. Daca stau sa ma gandesc nici eu nu am votat la europarlamentare ..nu sunt f mandra de asta, dar chiar ma revansez la prezidentiale 🙂

    • Cristi on said:

      Sincer pentru europarlamentare nu prea vezi miza. De exemplu sunt sigur ca nimeni nu stie cine ne reprezinta la momentul actual in P.E. in afara de capii de afis. Eu am fost totusi si ca sa vad unde e ambasada si in plus, n-am avut ceva mai bun de facut ca era o zi ploioasa. Dar tot cu o perie de veceu am votat si eu. Si ce e bizar, liberalii pe care am pus stampila au luat in tara 19 la suta, iar peste hotare 59 la suta. Oare am mers numa 5 oameni la vot si trei au votat cu PNLul de e asa rasturnare de situatie?

  3. mar on said:

    da tu ai votat pentru alegerile din romania sau din belgia?
    Oricum mi-a povestit prietena mea belgiana ca la ei daca nu te duci la vot platesti amenda. Ceea ce nu mi se pare o ideea chiar atat de proasta?

    • Cristi on said:

      Eu am votat in Belgia pt parlamentarii romani. Intr-adevar ai vo 250 euro amenda daca nu mergi la vot, ceea ce te motiveaza destul de mult. Tot un belgian imi zicea ca daca nu ar fi obligativitatea asta, nu s-ar duce nimeni, si ei sunt dezgustati pana la apatie.

  4. Andrei on said:

    Cred ca si eu as fi fost motivat peste masura de o amenda de 250 euro ca sa ma prezint la vot.
    Ideea e ca si daca m-as fi prezentat la vot ,as fi facut-o in asa fel in cat sa mi se anuleze buletinul de vot pentru a-mi manifesta lehamitea pe care o simt fata de politicienii nostri. Nu stiu cum e in Belgia, dc la ei se voteaza uninominal sau se voteaza partidul ca la noi ,dar cate vreme la noi se voteaza partidul nu ma prea grabesc sa ma duc la vot ca sa iasa toti tembelii pusi pe pile in capul listelor.
    Dc alta ar fi fost situatia,cred ca as fi plecat cu o ora mai devreme de la strand ca sa merg sa imi exercit dreptul constitutional :)).

  5. noshoch on said:

    Ce-i drept, sunt dupa cateva beri si stii ca eu nu prea injur, dar nici nu stii ce chestii imi vin pe la gura cand aud de amenda de 250 de euro. Pai unde naiba mai e libertatea? Libertatea, mai inseamna ceva in acest sistem capitalist? Uite eu vreau sa ma retrag in padure, ma doare undeva de cine merge la europarlamentare, nici nu am tv, de ce trebuie eu sa votez? Nu mai bine voteaza niste oameni care stiu ce voteaza, care inteleg sistemul, care stiu de ce x este mai bun decat y. Apropo, ati auzit de isprava celor de la BBC, care au facut misto de o batrana tiganca de la noi, care s-a dus la vot. Ce m-a enervat si mai mult este ca au scos pozele de pe site-ul BBC.
    Va las un link si gasiti si interviul cu batrana daca-l cautati, care oricum mi s-a parut mult peste EBA, la limbaj, la demnitate, .. la tot.
    http://www.realitatea.net/bbc-ironizeaza-euroalegatorul-roman–publicand-o-poza-cu-o-batrana-de-etnie-roma-care-voteaza_534847.html

    • Cristi on said:

      Am urmarit treaba cu BBCul si e o mare tiganie din partea lor. Am vazut la ei pe site cand aparuse articolul, ca din germania apareau niste oameni de-aia cu pantaloni scurti si verzi, bavarezi, in Ungaria si Slovenia, niste oameni in portul popular, iar la noi, o tanti in varsta, prajita de soare sau de mama ei natura, iar pe fundal ditamai steagu Romaniei. Ca sa nu mai zic ca de doua ori am gasit pe situri internationale, la stiri despre Romania, imagini cu o caruta pe sosea… Oare merita sa exportam cu mandrie vacutele plimbandu-se pe Magheru, pe sistemul “If you can’t beat them, join them?”
      Iar cu amenda de nevot… No comment, aici n-am nicio parere. Eu personal sunt de parere ca la vot ar trebui sa se exprime oameni cu o anumita intelegere politica si sociala care nu poate fi cuantificata, nici de studii, nici de altceva. E totul al naibii de relativ.

Leave a Reply

