IBXL

dIn BruXelLes

Reclame reclame

Am auzit azi o reclama tare la radio. Cum pirateria pe net nu mai e un secret, unii operatori s-au gandit sa “imbratiseze” aceasta problema si au luat-o la râs intr-o reclama la servicii de internet. Deviza lor: daca te-ai saturat sa incerci tot felul de parole la wirelessu vecinului, poate e timpul sa iti instalezi chiar tu netu ca lumea. Iar spotul e ceva de genu:
-Buna vecine!
-Buna ce mai faci, toate bune?
-Da da..
-Si familia, copiii…?
-Sunt bine, pe la scoli.
-Si nevasta?
-Da, toate bune.
-Cum o chema pe doamna, Maria?
-Nu, Nicoleta.
(…in spate se aude tastat…)
-Ni-co-le-ta… (sunet de eroare windows) hmmm, nu merge… Cu prima litera majuscula, sau toate majuscule? 🙂

Nu stiu daca are farmec o reclama povestita, dar cititorii mei se prind ei de treaba 🙂

Single Post Navigation

2 thoughts on “Reclame reclame

  1. Brutus on said:

    Foarte tare grasune!!! Ne-am prins de treaba! 🙂
    Dar daca “vecinu” e ca mine sau ca Cricu (remember parola de aseara!!!) degeaba ai conversatia aia! :)) Si Vali e nasol la parole, nu-i tin minte niciuna, chiar daca mi le-a mai zis! 😀
    Dar e foarte tare mesajul!

    • Cristi on said:

      Ce mi se pare tare e ca baietii chiar s-au pus in pielea omului care are nevoie de net, iar statistic vorbind, doi din cei 6 colegi de-ai mei fura wireless de la vecini… 🙂 Unul are chiar antena de captare a semnalelor de internet de pe o raza de 1 km, cumparata din Romania. Deci e profesionista treaba, nu ne jucam. Iar astia cu reclama chiar si-au folosit creierul , nu s-au apucat sa citeasca o lista de kilobaiti si preturi, cum stiu eu reclamele normale la net.

Leave a Reply

