IBXL

dIn BruXelLes

Votat

Am fost si eu duminica la vot. In principal tot pentru a pune umarul la a nu vedea personalitatile care cu 4 la suta au ajuns in parlamentul european. Se pare ca prea putini ca mine s-au dus (nimic anormal, inteleg prea bine lehamitea), doar ca sunt de acord ca cei care nu voteaza nu au niciodata dreptate.
Am votat la ambasada, o cladire mare, gen ambasada SUA la Bucuresti (fara filtrele aferente), cu oameni curatei, “buna ziua, este prima oara cand votati la Belgia? da… poftiti in cabina… poc… auziti, sunteti ruda cu pictorita Mihaela Schiopu? Nu. … bine, ziua buna, ziua buna!”
Un lucru bun e ca am vazut acolo un pliant al unei asociatii culturale romano-belgiene, Miorita, de a carei activitate o sa ma interesez… mi-ar placea sa particip activ la facutul-de-bine romanesc pe care si-l propune asociatia asta.
Pana una alta, imi vine in cap ca cele trei persoane exotice pe care le-am exportat pe scaunele PE, s-ar putea sa ne faca mai bine decat credem. Oare e mai bine sa nu ai nicio imagine decat o imagine de care sa râzi? Pana la urma râsul face bine la spirit.

Single Post Navigation

6 thoughts on “Votat

  1. Brutus on said:

    “doar ca sunt de acord ca cei care nu voteaza nu au niciodata dreptate”

    Aceasta parte m-a facut sa reactionez si sa scriu acest comentariu! Pai cum mah grasun? Cum poti sa spui ca aia nu au dreptate? Cu cine sa voteze??? cu cine??? PSD? PD-L??? PNL!!??!?!??? Sunt aceeasi burtosi si nesimtiti si mitocani pe care ii stim de o viata!?? Aaaaah ca mai baga ei printre cate o Renate Weber sau Daciana Sarbu nu inseamna ca astea sunt oameni in care sa ai incredere. Au facut aceeasi scoala ca si aialalti burtosi, depind si raporteaza totul tot acelorlasi burtosi si ciobani!!!!! Cu ce doamne iarta-ma sa votezi!!??? Nu avem cu cine!

    Eu nu am votat pentru ca nu aveam duminica drum la Stockholm, dar daca aveam posibilitatea mergeam sa anulez votul, nu sa il dau cuiva anume pentru ca NU as fi avut cui! Si atunci tot asa eram si eu, ca aia care nu se duceau la vot? fara dreptate? nu cred…

    Cat despre faza cu imaginea noastra…. nu stiu ce sa zic, parca mai bine eram fara EBA, Becali si Vadim si vedeam noi ce faceam cu imaginea noastra…

    Eu una incerc sa-mi scot sistemul romanesc din organism (si aici ma refer la politica si alte aspecte de ordin general, ca n-am cum sa-mi uit tara) si asta te sfatuiesc si pe tine sa faci. Lumea care ni se deschide in fata ochilor s-ar putea sa ne ofere un spectacol mai de calitate decat cel de acasa.

    Pupici pt Grasunu009!

    P.S. sa nu crezi ca vreau sa fac politica pe blogul tau, dar am simtit nevoia sa-mi exprim ideea 🙂

  2. Cristi on said:

    De acord cu lipsa de optiuni, dar uite, nu au mers 80 la suta si Becali e in Parlament. E principiul ca din doua rele il alegi pe ala mai putin rau. Pana la urma politica tot o c… ramane. Sunt total apolitic, cred ca toti sunt o apa si un pamant, mai ales ca daca e vreunul mai breaz cu o parere diferita, e mancat de rechini. Insa am citit lucruri despre persoane din lista pentru care am votat si de-aia am bagat vot duminica pt ei si nu pt spectacol.

  3. Brutus on said:

    Si pana cand sa votam “cel mai putin rau din rau”???? Si nu contest ca n-ai citit despre oameni inainte, dar chiar mai ai puterea sa crezi? Intreb si io…

  4. simona on said:

    Oh, dar s-au încins spiritele nu glumă. Eu nu am fost la vot că am fost în Vamă :)(era o glumă la radio, dacă mă duc în Vama Veche pot să nu votez). Nu că asta e o scuză, că am fi putut vota probabil şi acolo, dar îmi este aşa o silă de ei, că parcă nici să protestez nu mai am putere. Oricum mi-a povestit un coleg o chestie foarte tare cu Putin, vă las linkul sa vedeţi. Ştiu că este extremist omul, dar ăsta da lider de ţara nu maneliştii noştri.
    http://www.gandul.info/lumea/putin-ii-umileste-pe-oligarhii-rusi-si-ii-obliga-sa-semneze-contracte-ca-redeschid-fabricile-video.html?3929;4491158

    P.S Filmulețul este în josul paginii.

  5. Anca on said:

    Io n-am votat k m-am scrabit de tot de ei. Nici nu stiu cu cine as fi votat. Pb cu PDL k imi place Mona Musca. Dar rezultatul votului spune totul despre tara in care traim (unii): manelisti, extremisti si pitzi pitzi. Ce draq sa mai ceri de la tara asta , daca asta se alege pt Europa? Ce sperante sa mai ai k or sa-si revina? Simona, stiu ca tu inca mai speri, dar acu sincer, crezi k o sa putem sa educam vreodata toti “taranii” din tara asta? Io cred k si peste 10 ani vom fi la fel.

Leave a Reply

