IBXL

dIn BruXelLes

99 Francs

Un film despre publicitate: 99 francs
Excelent ca si compozitie si original ca subiect, filmul e unul francez dar poa sa aiba orice natie. Vorbeste de fenomenul universal al celei mai industrii de larg bullshit si interes: publicitatea. Nu e de povestit, e de vazut. Dar sugestiv, cuvintele din finalul filmului, dinaintea genericului derulant, spun ca anual se cheltuiesc 550 de miliarde de euro pe publicitate. ONU a declarat ca 10% din suma asta ar ajuta la indestularea a jumatate din foamea lumii. Fuck.

Vizionare de pomina!

Advertisements

Single Post Navigation

4 thoughts on “99 Francs

  1. cornel on said:

    Pai de ce nu zice ONU ca 20% ar ajuta la indestularea foamei lumii (cu totul)?
    Mi se pare ambiguu ce zici tu. Cele 500 mlrd sunt din bani privati si publicitatea e facuta nu de schema, ci pentru profit.
    O sa ma uit la film.

    • Cristi on said:

      Si eu m-am gandit la ce ai zis tu, de ce nu zic 20 la suta si rezolvam toata foamea… Dar cred ca e mai dramatic asa… Sa te uiti la film. In plus, oamenii care realizeaza filmul nu sunt impotriva publicitatii, dar sa vezi pe ce se duc banii… reclame de cacao care costa cat PIBul a trei tari din lumea a treia.

  2. simona on said:

    Ma bucur ca ti-a placut :)). Mi-am adus aminte cum i l-am descris lui Vali un film tampit cu drogati :)).

    • Cristi on said:

      He-he … Pai nu ai gresit deloc. Da tampit poa sa insemne si de partea ailalta – neobisnuit, imprevizibil. Si Trainspotting e un film tampit cu drogati. Da uite ca e de referinta…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: