IBXL

dIn BruXelLes

Azi spor fotografic

Pentru mine o zi reusita e si aia in care reusesti sa faci niste fotografii reusite. Azi a fost soare :
Ixelles – pe unde m-am plimbat si ce am povestit ieri, m-am intors azi si a fost o placere sa apas pe tragaciul aparatului foto…
Targ de vechituri – se face in fiecare duminica, intre centru si gara; m-am ales cu niste poze bunicele si doua pahare de bere la preturi bune de tot, dupa negocierea aferenta. Pentru cunoascatori si nu numai, am pahar de-ala ca in banner – uita-te in sus…!

Single Post Navigation

One thought on “Azi spor fotografic

  1. Brutus on said:

    Draga G009,

    🙂 Brutus nu e exigent… vrea cat mai multe informatii, atata tot!

    Faine poze, ma bucur ca ai avut vreme de poze faine. Mai astept, nu m-am saturat! 🙂

    Cu drag,
    al tau forever Brutus

Leave a Reply

