IBXL

dIn BruXelLes

Tocanita de vita – continuare si sfarsit

Relatarea trecuta a fost relativ timida si impersonala (pentru cine nu e la curent: o reteta de carbonade flamande – tocanita de vita cu bere). Ma intorc cu poze si relatari de la fata locului. Am comis-o acasa si a iesit ceva… Adica dupa ce mi-am chinuit colegii de la serviciu cu un sos cu un miros care ar fi inverzit fiola (am pus entuziastic un pic prea multa bere), vreau sa zic ca am primit felicitari pentru cum mi-a iesit tocanita à la Leffe bruna.

Aici poza din timpul actului culinar:
Carbonade

Si aici o poza cosmetizata de pe net:
Carbonade finala

Sa ne fie de bine, zic!

Single Post Navigation

Leave a Reply

