IBXL

dIn BruXelLes

Turism neturistic

Cand am fost anul trecut in Bruxelles, in primavara, mi-a picat in mana un ghid pe care l-am pierdut intre timp, dar care mi-a ramas in minte. Era o harta a orasului facuta de localnici. Adica fara capcane-pt-turisti, necomerciala si desi contine multe nume de localuri, nimeni nu si-a platit locul pe harta.
Vestea buna e ca am dat peste varianta online a aceleiasi harti ( cu posibilitate de imprimare a ghidurilor ) si impreuna cu cea a Bruxelles-ului am gasit mai toate orasele belgiene din Flandra (deci nu partea franceza) care merita vazute. Mi-am imprimat hartile si deja am in minte prin februarie o vizita in Leuven, un oras absolut studentesc, la 30 km de Bruxelles, locul de bastina al don’soarei Stella Artois.
Tin minte ca atunci cand am vizitat Bruxelles-ul printre primele dati harta mi-a fost foarte de folos, pt ca puncteaza exact ce te intereseaza… restaurante ieftine si cu mancare buna, locuri cu internet wifi gratis, panorame pt care nu trebuie sa astepti jumate de zi ca sa urci intr-un varf de munte, tururi ale orasului cu tramvaiul… etc.

Barkeeper Didier was born in France, but his grandpa was Romanian, his grandma was Begian and his wife is from Russia. Well, that makes him just a regular Brussels guy. In BELLADONE he serves a Romanian wine or Nastoika vodka (probably your first).

Asta doar ca sa citez unul din cele 112 puncte de pe harta Bruxelles-ului.

Gata ca deja asta e reclama. Oricum, baietii au facut o treaba originala si excelenta. A, era sa uit: www.use-it.be

In plus la au si o pagina cu locurile din Europa pentru care mai exista asemenea harti (Oslo, Viena, Varsovia…)

Cum am zis, mi-am printat ghidul, mi l-am pus la capatai si cat de curand o sa-l vizitez pe Didier de mai sus.

Noroc!

Single Post Navigation

Leave a Reply

