IBXL

dIn BruXelLes

Cele mai brune urari!

La multi ani!

(Titlul se refera la o greseala de tiparire de pe felicitarile firmei noastre, care poligloata cum ii sade bine unei organizatii a tiparit aceeasi urare in mai multe limbi. Doar ca la romana s-a poticnit treaba si s-a strecurat/tiparit/trimis/observat/recorectat prea tarziu un R in plus… de care am ras.)

Nu-i niciun secret ca e greu sa incepi lucrul dupa niste sarbatori asa frumoase cum au fost astea care au trecut. Am consumat mult si de toate, si totusi cand m-am pus sambata pe cantar ca sa vad cat are bagajul cu care ma intorc, am avut surpriza sa am sub 80 de kile. Am scris sa ramana scris … Ca n-am mai avut cu 7 in fata de cand tin cont cate kile numar…
M-am intors deci in tara lui van Damme. Am gasit cu drag un frigider valabil in casa (nu aveam pana anul asta), plus promisiuni de o plita dubla. Nu e gaz unde e casa mea…si nu pentru ca stau pe vreun varf de munte… doar ca nu e tras gazul. Vineri vine (sper) Internetul si gata mi-s pus la punct.

De La multi ani, cititorule, voiam sa fie alineatul de azi si il las asa. Bonne annee!

Single Post Navigation

Leave a Reply

